Lepší upozornění uživatele při problému s Pohodou
Čas od času se stane, že se mi zasekne synchronizace eWay-CRM a nakonec se ukáže, že to byl problém Pohody (např. čekala na aktualizaci, došlo ke změně účetní jednotky, udělal jsem chybu v datech, apod).
V takovém případě kontaktuji Váš support, čekáme na spojení na server (povoluje ho u nás administrator) a často je třeba sehnat i správce Pohody, což je u nás jiný člověk. Řešení takového ticketu se i při nejlepší vůli protáhne na několik hodin / dní.
Kdybych přitom věděl, že se jedná o tento typ problému, mohl bych na to ihned reagovat.
Mohli byste nějak notifikovat uživatele?
Komentáře: 1
-
15 dub, '20
Jan Lalinsky AdministrátorS radostí mohu oznámit, že funkce je k dispozici od eWay-CRM 5.4.