17 Hlasy

Čas od času se stane, že se mi zasekne synchronizace eWay-CRM a nakonec se ukáže, že to byl problém Pohody (např. čekala na aktualizaci, došlo ke změně účetní jednotky, udělal jsem chybu v datech, apod).

V takovém případě kontaktuji Váš support, čekáme na spojení na server (povoluje ho u nás administrator) a často je třeba sehnat i správce Pohody, což je u nás jiný člověk. Řešení takového ticketu se i při nejlepší vůli protáhne na několik hodin / dní.

Kdybych přitom věděl, že se jedná o tento typ problému, mohl bych na to ihned reagovat.

Mohli byste nějak notifikovat uživatele?

Autor návrhu: Jan Lalinský Poslední hlas: 04 Čer Komentáře: 0

Zvažuje se

Přidat komentář

0 / 500

* Your name will be publicly visible

* E-mail nebude zobrazen u návrhu